donderdag 3 mei 2007

Schandalig!

Ik weet het. Meer dan een week geen nieuwe post op mijn blog gezet. Stoute ik. Maar ik ben weer van de partij en hoop mijn leven te beteren...Maar geen beloftes hier!

Zondag waren mijn schoonouders 46 (!) jaar getrouwd. Daar geweest met een bos bloemen en een kaart. De kaart zat in mijn tas, dus die ging ook vrolijk weer mee naar huis. Oeps! De volgende dag kwam de Zwitserse tak van de familie even bij ons langs, dus die kaart is alsnog terechtgekomen waar 'ie wezen moest (hoop ik).


Met Koninginnedag lekker op stempeljacht geweest. Helaas helemaal geen tijd gehad om de hele markt op ons dooie akkertje af te struinen, maar dat mocht de pret niet drukken. Heb vier rolstempeltjes voor 50 centen gescoord, een alfabet (in twee pogingen, lang verhaal) en een aantal dierenstempels (aapie, fantje, vogels etc.)


Gisteren naar Zwolle geweest om samen met Lisette en Heleen te knutselen. Helemaal top. Samen met Heleen een onwijs gave Lay Out gescrapt. Ze wou iets doen met een foto van haar ouders in een paars bloemenveld. Dus ik al mijn paars bij elkaar geschraapt en meegezeuld, om vervolgens doodleuk samen een frisgroene pagina te maken met een mooi zachtroze lint van Heleen. Hahaha, typisch!!! Lisette heeft een "kuddekaart" gemaakt en een prachtige groene kaart met dezelfde materialen als de pagina van Heleentje. Vervolgens nog heerlijk relaxed bij de beste Italiaan van Nederland gesmikkeld. Perfect dagje, bedankt dames (en Jürgen natuurlijk). Geen foto's gemaakt, dus bij deze meteen een oproepje of jullie de kunstwerkjes even op de kiek willen zetten en mailen? Eeuwige roem zal je ten deel vallen (ahum).


Toen ik vandaag uit mijn werk kwam, lag er een heel lief geel kaartje op de mat van de achterbuurtjes. Die hebben sinds gisteren een dochtertje/zusje met een prachtige naam: Iris. Werk aan de winkel dus, want er moet een toffe kaart terug natuurlijk!

Geen opmerkingen: