vrijdag 4 mei 2007

Spookje starring in onze eigen horror

Dat geboortekaartje is er dus niet helemaal gekomen. Ben gisteravond/nacht wel om kwart over twaalf bij een dierenarts binnengestapt met een luidkeels protesterende Spookje (één van de katten) en een lijkbleke echtgenoot. Want toen we veeeeeeel te laat naar boven gingen, bleek onze logeerkamer tot een waar bloedbad omgetoverd te zijn. Met een heel zielig hoopje Spook op de gang met een gapend gat in zijn borst. Heel smerig en vooral erg zielig. Het bleek achteraf "gewoon" een vechtabces te zijn, maar dan wel een flinke. Vandaag dus maar een halve dag op mijn werk geweest, want ik wilde hem niet te lang alleen laten. Heel zielig allemaal, maar de patiënt maakt het naar omstandigheden wel. Nou nog een manier vinden om zonder al te veel dwang de antibiotica-pillen dat keeltje door te krijgen...Wel een foto gemaakt van het gapende gat, maar meer om over twee dagen te kunnen vaststellen of het al genezende is. Niet echt leuk om hier te laten zien, dus dat doen we dan maar even niet.
Wel leuk om te laten zien is het bedankkaartje dat ik vorige week voor mijn moeder heb gemaakt n.a.v. ons beursbezoek in Nuland.


Stempel was een beursaankoop van mijn moeder die ik met aquarelpotloden heb ingekleurd, het waterverf designpapiertje komt uit een Little sissix papierblokje (bij Tessa op de beurs gekocht) het bovenste stukje achtergrond is een stempel van Artemio (van mam), alfabet ook stempelset van Artemio, bloempjes van Artemio (beurs, Tessa), splitpen van Zeeman, het touwtje om de croc is van Ikea en waar ik het lintje vandaan heb weet ik niet meer (wel, van Marskramer, maar ben het merk vergeten). Het kaartje was bedoeld om te bedanken voor alle leuke spulletjes die ze voor me heeft gekocht op de beurs (veel te gave muizenstempel, puzzelstukjes, deel van het prijzenpakket, minuscule knoopjes, enzovoorts). Blije kaart met bijpassende bui zullen we maar zeggen!

Geen opmerkingen: