woensdag 16 mei 2007

De hemel zij gevaren!!!

Heerlijk, zo'n lekker lang weekend voor de deur! Heb net drie dagen gewerkt, dus er is deze week niet zoveel geknutseld. Moet nog wel aan de bak, want Heleen viert dit weekend haar 30e verjaardag.

Vorig weekend was het moederdag. En natuurlijk kan ik beide moeders niet meer onder ogen komen zonder zelfgefabriekt kaartje...


Ik moest aan de oranje kaart een poosje wennen. Hij was helemaal niet geworden zoals ik me had voorgesteld. En de puntjes vond ik ook niet zo'n succes als ik had verwacht. Het embossingpoeder is van Pergamano, maar het trok helemaal in het papier. Bovendien blijkt fotopapier niet bestand tegen de heatgun, dus dat is een beetje gaan smelten, oeps. En vellum goed vastzetten is altijd een probleem, omdat je er alles doorheen ziet. Maar afgezien daarvan begin ik het kaartje toch nog te waarderen. Beide mamma's konden het in elk geval waarderen, dus het doel is bereikt.

Geen opmerkingen: