dinsdag 8 mei 2007

Beter goed gejat…

Het is zover gekomen. Gisteravond tot laat zitten prutsen, maar het resultaat bevalt me wel (mag je dat zeggen van je eigen werk?). We hebben een leuke kaart om terug te sturen naar de ouders die ons dit stuurde:

Onze reactie is wel een beetje van het genre “komt me vaag bekend voor”, maar het motto is nog altijd “Beter goed gejat dan slecht bedacht”, niet waar?


De plaatjes komen uit het boekje dat ik een paar weken geleden van mijn moeder kreeg. Dat was Eline Pellinkhofs “Baby 3” boekje met allemaal geel/groene babyplaatjes en bijpassend dessinpapier en lintjes enzo. Stempel van de landkaart is Art Impressions en het wereldbolletje en het alfabet zijn vondsten van rommelmarkten vorig jaar (of twee jaar geleden?). Ik heb voornamelijk Colorbox Fresh Green inkt gebruikt, maar de landkaart heeft nog een schaduw in Lime inkt van dezelfde fabrikant.

Verder zag ik gisteren op de site van Creating Keepsakes een leuke video demonstratie van de Bow easy. Hubbylief heeft een plaatje kunststof meegebracht, dus even kijken of we vandaag ook iets beter goed kunnen jatten…

Geen opmerkingen: