zondag 1 april 2007

Paasbest

Gisteren had ik besloten dat ik beter ben. Op een loopneus en een slecht gehoor na gaat het ook best. Dus vandaag verder gegaan met de paasversiering. Was ik gisteren mee begonnen, maar pa en moes van Soes kwamen langs, dus het gaat in fasen dit jaar. De paastakken staan inmiddels her en der opgetuigd en wel. Ik wilde er een foto van plaatsen, maar krijg de belichting niet goed. Morgen nog 'es bij daglicht proberen.

Vandaag twee paaskaarten gemaakt. Ik heb van de eerste al wel een foto gemaakt, maar die laat ik lekker nog niet zien, ha. Een aantal lezers van dit blog krijgen er ook één, dus ik verklap nog niks. Ben jij een lezer van dit blog, maar weet je niet zeker of je een paaskaart van mij zou krijgen (maar wil je dat wel), laat dan even een berichtje met je e-mailadres achter bij deze post. Dan neem ik contact met je op voor je echte adres en krijg je een paaskaart van me. Dit alles past mooi in het snode plan om uit te vinden wie dit blog lezen :)

Heerlijk dat het bijna Pasen is. Vrolijke kaartjes maken heeft een briljante uitwerking op mijn humeur. En nu kan ik jullie lekker een week lang pesten met verhalen dat ik weer een kaart heb gemaakt, maar dat ik 'em nog niet laat zien. Voor wie niet tegen een beetje klieren kan, de planning is om tijdens Pasen een collage te laten zien hier van alle paaskaarten.

Ennu gauw weer aan het werk, want ik moet er nog zeker tien. Op dit tempo wordt dat hopeloos!

Geen opmerkingen: