vrijdag 13 april 2007

Mini-schaapjes, grassprietjes en Artspecially for you

Yippie!!! Lisette is weer beter!!! Ben ik nou heel slecht dat ik daar zo blij mee ben? Nee? Ook niet als ik zeg dat het betekent dat ik nu die heeeeeel gave foto's van die supergave wandeling in de Avelingen heb? Toch wel een beetje hè? Ach, nu kan ze in elk geval zelf ook het hele hooikoortsseizoen van grassprietjes genieten, haha! Zal ze dan ook maar voor mijn hooikoortsachtige mama afdrukken...

De foto's zijn zoooo gaaf geworden. Ik heb nu geen zin om zo'n collage in elkaar te schroeven (is een beetje boel werk), maar ik kan je verklappen dat de meeste foto's wel hartstikke groen met wit zijn hoor! Allemaal mini-schaapies en grassprietjes. Helemaal top. Er is er niet één mislukt en het licht blijkt perfect geweest te zijn. Ik weet nog wel dat het behoorlijk waaide en vrij frisjes was. Dat verklaart dus meteen mijn haardracht en kleding.

Als ik zo'n lekker wollen vachtje had, had ik er ook wel zo relaxed uitgezien hoor.

Maar goed, het is weer lekker weekend. Ben al een paar dagen bezig met het uitmesten van de hobbykamer, dus ik heb al een week lang niks gemaakt. Misschien dat we er zondag op het Artpecially for you - event wel aan toekomen? Ga samen met Mam en Lisette naar Nuland, komen we vast wel aan een paar leuke workshopjes toe.

Tessa is ook op het Event (met eigen stand). Ik had gemaild dat ik mijn ATC-tjes mee zou nemen om met haar te ruilen (en d'r buuf). Ik had verteld dat we zondag gaan. Ze mailde terug dat dat een goeie dag was, extra feestelijk. Géén idee wat ze ermee bedoelt (jarig misschien?), maar dat vind ik nog wel uit...

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

Hahahaha, ja je hebt het goed geraden: zondag ben ik jarig!!!! Hieperdepiep!!
Ik heb een map vól ATC-tjes, en Dorith (= de buuf) die neemt er ook flink wat mee, dus we kunnen lekker ruilen. We hebben vanavond opgebouwd in Nuland en ik heb al wat rondgespiekt in de zaal, en oh oh oh wat is het er gááf!!! Ik wou dat het morgen was (eeeh techniesh gezien is dat het al gezien de tijd....) en ik hoop dat ik ook wat workshopjes kan doen. Tot zondag. Groetjes van Tessa