maandag 2 april 2007

Hero is weer terug!!!

Gisteren nog heel stout een tijdje zitten surfen ipv paaskaartjes te maken. En wat schetst mijn verbazing? De site van Hero Arts is EINDELIJK weer online. De tijdelijk site is weg en er staat weer een heel bekende site. Yippie!

Toen ik een aantal jaar gelden begon met stempelen, heb ik het mezelf geleerd. Ik kreeg een Stamping Art (Nederlands stempelmagazine dat inmiddels niet meer bestaat) van Petra van Lumar en daarna ontdekte ik het "Learning Center" op de site van Hero Arts. Nooit een stempelcursus gevolgd, bijna alles wat je wilt weten staat heel toegankelijk op de site van Hero Arts.

En dan die duizenden voorbeeldkaartjes! Als je het dan over inspiratie hebt! Heel errug wauw. Mocht je nieuwsgrierig zijn geworden en op hun site gaan kijken, kijk dan ook eens bij de laatste contest die ze hebben gehouden (zomer 2006). Helemaal onderaan bij de Honerable mentions kom je iets heel leuks tegen...

De laatste tijd ben ik wat minder te spreken over Hero Arts. Ze maken nog steeds prima stempels (alleen een tikkie te duur naar mijn zin). Maar de voorbeeldkaartjes zijn de laatste tijd wel heel erg simpel. En ook de voorbeeld layouts zijn niet echt geweldig. Ik had een beetje het idee dat niet alleen hun server gecrasht was, maar dat ook de creatieve vibe een beetje down was. Maar goed, ze beloven als vanouds weer snel verbetering, dus dat wachten we nog maar even af. Inmiddels hebben ze een nieuwe lentelijn uitgegeven, die weer heel anders is dan anders. Ik vind de nieuwe vlinderset, de vogelset en alle nieuwe clearstamps wel erg cool. Het wordt hoog tijd dat ik weer eens naar Bladel rij (Arts'n'things)...

Geen opmerkingen: