woensdag 4 april 2007

Relatiegeschenken

Gisteren weer eens gaan werken. Beter is beter, dus weer aan de slag. Samen met Lisette naar het Promz Event geweest in de jaarbeurs in Utrecht. Het is een beurs voor relatiegeschenken. Die gaan we gebruiken om de nieuwe huisstijl van onze werkgever te introduceren. Het was een beurs vol inspiratie, dus dat was erg leuk. Heb wel continu rondgekeken of er nog potentieel hobbymateriaal te vinden was, maar dat viel een beetje tegen. Anders dan het koordje waar onze toegangspas aan hing, een zogenaamde "lanyard", heb ik weinig meegenomen.

Na het werk zijn we gaan wandelen. Normaal gaan we op dinsdag samen hardlopen na het werk, maar daar was ik nog niet helemaal aan toe, vond ik. Dus besloten we een wandeling te gaan maken dwars door het natuurgebied rond de Avelingen (heel origineel was het dus ook de Avelingenroute). Heel gaaf, oog in oog gestaan met lammetjes (ééntje zelfs aan kunnen raken!!!). En met een grote boog om een koe heengelopen, omdat we niet zeker wisten of die wel te vertrouwen was... Lisette had haar camera bij zich, dus morgen krijg ik als het goed is de foto's.

Verder vandaag weinig spectaculairs gedaan. Beetje gestofzuigd, paaskaartje gemaakt, beetje lief geweest voor William (is nu zelf ziek thuis), mijn moeder gesproken (ook ziek thuis) en Lisette gebeld (ook behoorlijk verkouden, maar naar eigen zeggen niet ziek). Over relatiegeschenken gesproken, ik heb weer goed mijn best gedaan :)

Geen opmerkingen: