zaterdag 31 maart 2007

Snif

Da's wat ik de laatste week nogal veel gedaan heb. Snif, snotter, uche-kuche. Oftewel, de griep heeft huize Van Soest bereikt. Balen! Vorige week woensdag (alweer anderhalve week terug) was mijn vader jarig. Gelukkig ben ik op de dag zelf geweest, want toen hij zijn feestje vierde (zondag) lag dit meissie in haar bedje. En nu gaat hubbylief het ook eens proberen :)

Dus niet zoveel gekliederd in de tussentijd. Of je moet de alternatieve decoupagetechniek ("servetten" en "Mod Podge") meerekenen, yesses! Gisteren wel een beetje plaatjes zitten knippen (mammie bracht als alternatief bloemetje een heel gaaf boekje met plaatjes van Eline Pellinkhof mee. Die zijn zo goed als allemaal geknipt -bloos-.
Voor ik echt ziek werd heb ik nog wel nog een kaartje gemaakt voor mijn pappie, maar er geen foto van gemaakt. Dit is de foto die ik op zijn kaart gebruikt heb.

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef, plaag ik mensen die ik een kaartje stuur nogal graag. Mijn vader heeft sinds een tijdje een metallic paarse trike die prachtig bij zijn midlife crisis kleurt, vandaar de paarse driewieler. Op de kaart zelf heb ik er wat witte stickles (glitterlijm) overheen gekliederd voor het metallic-effect. Het werd goed ontvangen en ik heb een week voorpret gehad, hèh hèh. Patrick was op zondag jarig, dus die heeft het zonder kaartje moeten stellen. Maar als ik nog steeds zo'n klierbui had gehad, is hij misschien maar beter af zo...
Volgend weekend is het Pasen. Het huis ben ik vandaag begonnen te decoreren. Voor het eerst van mijn leven heb ik echte paastakken (krulhazelaar) in huis. Heel gaaf (vinden de katten ook, die denken dat het speelgoed is). Verder nog wat gave vilten eitjes gevonden bij Marskramer, die nu de huiskamerdeur opvrolijken. Ben nog wel even zoet met decoreren. En natuurlijk ga ik weer proberen een heel stel paaskaarten te versturen. Twee jaar geleden is het gelukt, dus het zou onderhand weer moeten lukken, toch? Ik heb er al één, zoals je in een post van een heeeeel lange tijd gelden hebt kunnen zien. Nu de rest nog, dus ik ga maar eens aan het werk. Aju!

Geen opmerkingen: