dinsdag 6 maart 2007

Wisselvallig

Gisteren was het heel raar weer. Veel zon en af en toe een buitje. Als je het mij vraagt in elk geval veel beter dan de continue regenbui van vandaag. Ik ben erg van de zonnige dagen. Niet in de laatste plaats omdat ik foto's in de volle zon vaak het allermooist vind. Veel profi fotografen vinden volle zon helemaal niks, maar ik krijg altijd meteen een goed gevoel als ik zo'n zonnige kiek zie. Het hoeft niet persé aan het zwembad of onder de palmen te zijn, hoor. Gisteren had ik heel veel geluk met Gizmo. Hoewel hij normaal altijd naar de camera komt gelopen, lag meneer nu heerlijk te soezen in het zonnetje (achter glas natuurlijk, en boven op de radiator). Ben in elk geval helemaal blij met deze foto van mijn beessie.

Vandaag is een heel ander verhaal. Ik word niet zo blij van regen. Krijg er een pesthumeur van of ik word een beetje depri. Vandaag was het optie twee. Maar desondanks door de regen naar de sportschool gefietst! Jawel, weer een applausje voor mij! En graag een staande ovatie voor William (fka Hubby), voor wie ik nu ineens veel meer respect heb! Die fietst regelmatig door de regen als ik naar Hardinxveld rij in onze bijzonder comfortabele auto... Ik was echt helemaal vergeten hoe weinig je ziet als je door de regen fietst, hoe oncomfortabel een regenpak is en hoe koud de wind voelt als je zeiknat bent. Petje af mop, blij dat ik morgen de auto weer heb :)

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

Wat een mooie poezenfoto!

Tessa