maandag 12 maart 2007

Trappers, Tessa en tafelen

Wat een weertje! Heerlijk genoten vandaag. Pieter was als verrassing "op de fiets" gekomen. Niet helemaal vanuit Venlo, maar wel uit de trein in Breda, stond 'ie vrijdag ineens bellend in de achtertuin. Om zijn nieuwe fiets te laten zien. Heel futuristisch geval, maar wel errug mooi. Je voelt 'em al aankomen, geen foto van gemaakt nee.

Vandaag ging 'ie weer naar huis. Dus weer op de fiets naar het station in Breda. Ik ben lekker met hem meegefietst. En daarna weer terug. Toen ik nog in Breda werkte, deed ik dat elke dag, maar nu ben ik het echt wel verleerd! Was helemaal gesloopt, maar wel genoten van het weer. Moet ik weer meer gaan doen als dit weer aanhoudt. Meer meters op die trappers maken, veel leuker dan de sportschool!

Ben trouwens zojuist nog helemaal vereerd met een berichtje op een eerdere post. Hoi Tessa! Dankjewel voor je lieve berichtje! En wat een eer dat een "echte" scrapper mijn blog heeft gevonden :) Dus alle andere lezers (ja, jullie allebei :-), snel naar Tessa Tegendraads om serieus in te slaan voor scrapmateriaal! Of kijk eens op haar blog voor inspiratie.

Verder vandaag nog druk aan het uitbuiken geweest van de rijsttafel van zondag. William had het al weer een tijdje in zijn hoofd om er een te gaan maken. Na een week van uitproberen en proeven stond dus gisteren heel de tafel vol en moesten Pieter, mijn broer (Ralph) en zijn vrouw (Noortje) eraan geloven. Die hoeven de rest van de week ook niet meer te eten. Ik had het veel te druk met eten om een foto te maken van de rijsttafel, maar heb wel wat vastgelegd van de voorbereidingen:
Blij om te kunnen melden dat William en Pieter drie kwart van de ongelofeloze puinhoop die vroeger keuken heette al hadden opgeruimd. En nu is 'ie weer helemaal schoon, een leuk neveneffect van kookgekte!

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

Hahaha, graag gedaan hoor Ilona, ik vind je blog erg leuk om te lezen, dus ik kom zeker vaker terug :-)

XX Tessa