vrijdag 16 maart 2007

Heppie bursdeej Thijs!

Jawel, nummertje twee deze maand die 3 x 11 is geworden! Nou Patrick nog en we hebben de mini-babyboom deze maand weer gehad. En over babyboomers gesproken, moet ook nog een kaartje in elkaar zien te zetten voor mijn bloedeigen vaar, want die wordt woensdag alweer 54. Ai, dat gaat meetellen. Maar goed, Daniela is er dit jaar maar bekaaid vanaf gekomen met een telefoontje. Maar als je één dag voor de stempeldemo jarig bent, is dat natuurlijk ook vragen om moeilijkheden! Mathijs heeft als het goed is dit op zijn deurmat gekregen vandaag (klik er op om hem groter in beeld te krijgen):

De gebruikte stempels: beessie en "Van harte" van Sirius, landkaart van Art impressions, wiebeltekst (Have a wonderful day) en barcode (Handstamped) van Hero Arts. De inkt is Vintage Photo Distress Ink en het "metaal" is gemaakt met Adirondack alcohol inkt "mixatives" Copper. De tekst op de voorkant is met Versamark en goud embossingpoeder gedaan.
Mensen die weleens een kaartje van me krijgen, weten overigens dat Daniela waarschijnlijk toch beter af was. Ik kan het gewoon niet laten om mensen een beetje te plagen als ik ze een kaartje schrijf. Het ligt niet aan de ontvangers hoor. Mijn theorie is dat het is gekomen doordat William pertinent weigert kaartjes te schrijven. Allerlei excuses heeft 'ie ervoor. Zijn handschrift is niet te lezen (waar, maar het mijne is niet veel beter), hij weet niet wat te schrijven (weet ik ook nooit, maar meestal zijn alle kaartjes uiteindelijk te klein) en bovenal vindt 'ie het gewoon niet leuk. Maar goed, Mathijs, het was leutig bedoeld!
Hopen dat het morgen weer mooi weer is, want we gaan half Nederland door. Op naar Heleen!

Geen opmerkingen: