donderdag 15 maart 2007

EINDELIJK VOORJAAR!!!

Ja-ha, twee hele dagen mooi weer gehad op mijn vrije dagen! Wauw, de vloek is uitgewerkt!!! Gisteren een half uur in het zonnetje gezeten met de nieuwe Scrap. En even in de voortuin gepeuterd, net als van het weekend. EINDELIJK VOORJAAR!!! Daar ben ik helemaal voor in de stemming. Weg met de "winter", kom maar op met die blommen!


Nou, aan blommen geen gebrek dus. De vinca's staan in bloei, we hebben na jaren van geduld eindelijk een bloeiende blauwe druif, narcissen en hyacinten laten hun blommen zien en de opkomende puntneuzen in de voortuin zijn letterlijk vergeven van de kapoentjes. Ik was van plan het stukje naast de voordeur te wieden, maar dat had tientallen leventjes gekost, dus ik ben maar een eindje verderop aan het plukken gegaan. En lekker wat kiekjes geschoten. Als je op de collage klikt, zou hij in een groter formaat in beeld moeten komen. Kun je lekker meegenieten van mijn voorjaar.

Verder gisteravond de verjaarskaart voor onze vriend Mathijs in elkaar geschroefd. Geen minuutje te vroeg, gezien dat de kaart vandaag op de post moest. Maar zo gaat dat standaard bij mij. Ik laat morgen het resultaat wel zien, want dan is de grote dag dattie 33 (!!!!!) wordt.

Vandaag gewerkt, dus weinig meegemaakt. Veel over juridische dingen nagevraagd en uitleg gekregen over ISO en keurmerken en verkoopvoorwaarden en de verschillen. Klinkt saai, maar was wel boeiend. Moe nu, dus op naar mijn mandje!

Geen opmerkingen: