vrijdag 2 februari 2007

Nog steeds op stoom!

Jawel, kaartje drie heb ik woensdagavond in elkaar gedraaid. Ik zei toch al dat ik lekker op stoom was? Maar speciaal om iedereen die dit blok leest te plagen zet ik er lekker geen foto van op de site! Mam heeft de eerste drie kaartjes vandaag afgegeven bij Lumar. De reactie van de eigenaar: “Toch wel leuk, die kaartjes”. Tsja, hij behoort wellicht niet helemaal tot de doelgroep ;-)

Gisteren belde mam op dat ze wel zin had om te komen kliederen. Zo gezegd zo gedaan. Dus gisteravond hebben we samen ATC-tjes zitten stempelen. Mijn eerste pogingen om de kaartjes te ruilen dateren van de beurs in Rijswijk afgelopen september. Ik heb er inmiddels zes van anderen, waarvan ik er drie mooi vind…

Maar goed, we hebben ons gisteren uitgeleefd met de nieuwe stempels die mam had gekocht van de Cats Pajamas. Helemaal te wauws. Ik heb er zelf ook een heel stel, maar mammielief had die van haar meegenomen, dus ik ben er heel de avond mee zoet geweest:
Het productiepeil van mijn moeder ligt wat hoger:


Maar eerlijk is eerlijk, zij had er ’s middags stiekem ook al gemaakt, terwijl ik me op mijn werk met andere zaken bezig hield.

Overigens mij excuses voor de slechte foto's tegenwoordig. Maar sinds de nieuwe computer er staat, kan ik niet meer Photoshoppen...wordt hopelijk nog opgelost (kleine hint hier lieve hubby!)

Ben trouwens benieuwd of ik dit weekend aan hobbyen toe kom, want er staat nog het één en ander op de planning. Dus mocht ik voor die tijd niet meer “bloggen”: fijn weekend!

Geen opmerkingen: