woensdag 7 februari 2007

Sporten, sneeuw en stempelen

OK. Gisteren de Mac er uitgelopen. In de eerste "sneeuwbui" van het jaar nog wel. Dat is wel een beetje veel eer voor dat wittige spul dat alleen een heel klein beetje op de auto's bleef liggen, maar goed, het was sneeuw. L. had nieuwe schoenen aan. Balen dat ik mijn fototoestel niet bij me had, was misschien wel een supercoole lay out geworden...

Vandaag weer sporten, maar dan in de airconditioned sportschool met mijn mammie. Kan nog wat worden met mijn bonkende hoofd. Dus ik heb mezelf beloofd dat ik vandaag niet hoef te stofzuigen. Net een beetje gesurft op het net en errrug coole sites met scetches gevonden, dus wie weet komt er vandaag nog wel iets heel gaafs uit mijn handjes.

Tot slot nog één poging om het resultaat van de knutselhappening op maandag te laten zien:

Ja-ha! Gelukt! De rode kaart vooraan is nog niet helemaal af, de gele kaart is de paaskaart waar ik me al een paar weken op verheugde om te maken, de oranje/groene kaart is van L. en echt een errug geslaagd project! Maar de meeste lof gaat naar de groen/wit/paarse kaart. Niet (alleen) omdat L. hem gemaakt heeft, maar ook omdat hij is geïnspireerd op een kaart van Hero Arts, waar ik me zelf niet aan durfde te wagen. Het zag er zo vreselijk moeilijk uit, maar moet je kijken wat L. er van heeft gemaakt! Ik heb natuurlijk goed zitten kijken wat ze deed, dus wie weet durf ik binnenkort ook wel. Helaas is de foto die ik van die kaart gemaakt had mislukt, anders zou ik hem nog even in volle glorie kunnen laten zien. Wie weet krijg ik L. wel zo gek 'em zelf nog 'es op de kiek te zetten en te mailen (hint-hint, L!). Wordt vervolgd?

Geen opmerkingen: