maandag 5 februari 2007

Bommelding

Zo, ik had gelijk. In het weekend niks gedaan. Wel wat gewerkt aan het maandenlange project van "hobbyspullen opruimen", ook de gele en de blauwe lintjes zitten nu netjes georganiseerd in hun doosjes...

Wat er van het weekend niet van kwam, heb ik echter vandaag dubbel en dwars ingehaald. Vriendin L. kwam vandaag stempelen. Eerst langs Tessa Tegendraads. Daar heb ik vorig jaar september een beginnerscursus scrappen gedaan. Ze heeft haar eigen webwinkel (www.tessategendraads.nl) en L. had hoognodig wat papier nodig. Dus we zijn lekker in de papierbakken aan het graven geweest, onder het genot van een kopje koffie en een verleidelijk ratelende Cricut-machine. Tessa was volop in voorbereiding op de komende
8 (!) beurzen die ze dit voorjaar heeft. En passant kregen we ook nog kortingskaartjes voor de beurs in Breda volgend weekend!

Na de papierwinkel zijn we weer eens ouderwets aan het stempelen geweest. Ieder deed zijn ding en ondertussen behoorlijk geklept en koffiegeleut: heerlijk. Maar je hoeft nog niet eens echt je best te doen om je huiskamer er al snel zo uit te laten zien:


Maar het was voor een goed doel zullen we maar zeggen. Ik zou nu graag een foto showen met het resultaat van ons werk, maar blijkbaar denkt het "Upload-programma" er anders over, want na zes pogingen en eenzelfde aantal rode kruisjes, geef ik het op. Wellicht morgen meer geluk?

Na zo'n dag noeste arbeid had ik geen tijd meer om te koken natuurlijk (ahum). Dus de goede voornemens voor de zoveelste keer over boord en lekker naar de Mac gecrosst. Lopen we er morgen wel weer af...

Maar goed, er is nog een klein beetje een bomexplosie weg te werken hier, dus ik zou zeggen: computer uit en lekker hobbyen, Greys anatomy kijken of alvast eten klaar zetten voor morgen. Of gewoon alledrie, dan zitten we zo'n beetje op dezelfde lijn vandaag!

Geen opmerkingen: