zondag 18 februari 2007

Foamies!!!

Zo, het is weer pyama-zondag! Dat wil zeggen dat we nergens heen hoeven en ons dus ook niet persé hoeven aan te kleden. Meestal betekent zo'n zondag ook wel wat hobbyen, dus wie weet wat voor verrassingen je in de volgende post zult zien...

Over verassingen gesproken, mijn schoonouders hadden er gisteren één voor mij. We waren daar op de koffie toen ik ineens een tonnetje met foamstickers kreeg:

Had mijn schoonmoeder bij de Dirx gezien en ze moest meteen aan d'r kleinkind denken. En meteen daarna aan mij, yippie! Totaal onverwacht en helemaal in de roos, want ik vind foamstickers helemaal top!

Toen we 's avonds naar één van mijn zwagers gingen, heb ik de foamstickers maar meteen "aangebroken". Bij zijn bossie tullepen paste wel een leuk kaartje:

En nu maar kijken wat er vandaag uit mijn handjes komt...

Geen opmerkingen: