zondag 11 februari 2007

Boink boink

Ben even een paar dagen uitgeschakeld geweest, meester migraine riep me tot de orde. Waarvoor is een raadsel, maar ik ben er weer. Heb dus ook een paar dagen niet echt gestempeld. De rode stropdaskaart uit de vorige post ligt nog steeds te wachten om afgemaakt te worden. Maar ik heb eerst iets anders uit mijn bonkende hoofd geperst: een lay out. Jawel, het wonder is geschied. Ben niet echt tevreden over het resultaat (linkerpagina vind ik niet top), dus er zit nog bijna niets definitief vast. Maar goed, het begin is er.

De foto heb ik gemaakt in zeeland, waar de storm van een paar weken geleden ons verraste op een rustig weekje Center Parcs. Zoals lezers van dit blog weten, ben ik niet kort van stof, dus er gaat een hele pagina op aan journal. Moet ik nog een beetje leren in te korten...

Maar dat is maar één foto van een hele midweek vakantie, dus ik heb nog wel wat te doen. Laat even weten wat je er van vindt, of geef je tips om de linker pagina wat leuker te maken! Ik ben gek op commentaar (in deze context dan hè). Groetjes!

1 opmerking:

Anoniem zei

Misschien kun je nog een paar van die stormachtige fototjes ieniemienie afdrukken en er een randje van maken op de pagina met de tekst. Andere pagina zou ik zo laten, hou ik wel van.
O ja, ik zal nog proberen een foto te maken van die kaart waar je zo vol lof over hebt geschreven! L.