woensdag 28 februari 2007

Nerds family goes online big time!

Decadentie hier hoor! We hebben nu twee kompjoeters op het net! Echt waar, hubby zit hier naast me te Everquesten en ik kan gewoon mijn blogje bijwerken! Niks opschieten en vlugvlug, want er wil iemand spelen. Gezellig naast elkaar op het net. Nerds! Maar ja, wel erg prettig zo. Ik zie meteen allemaal mogelijkheden. Alle hints die ik hem kan geven: "Kijk schat, op deze site kun je die Cat's pajamas stempeltjes bestellen. Echt heel gaaf'!" Of: heb je al gezien dat ze een nieuw boek hebben bij Creating Keepsakes? Zou ik met toch eens op moeten abonneren hoor, ik mis zo veel te veel!"

Vandaag met Spookje naar de dierenarts geweest. Hij heeft één of andere kale plek op zijn zij die hij helemaal open likt. Not nice. Twee prikkies en het zou binnen drie weken over moeten zijn. Hij zou wel meer kunnen gaan drinken en piesen hebben ze gezegd. Maar wat ze er niet bij hebben gezegd is dat ze zijn zeurklier geraakt hebben in het proces. Sinds we terug zijn laat hij me nauwelijks met rust, wil steeds maar kroelen. Maar mij hoor je niet klagen, ik hou van kroelkatten. Gizmo klaagt wel, want die is gewend de meeste aandacht op te eisen...Dus weer wat voorbeelden gehad van broederliefde met nagels en schreeuwen enzo. En ik had net gestofzuigd. Zie je wel, nutteloos werk; stofzuigen.

Alles leuk en aardig, maar zo krijg ik natuurlijk niks gedaan. Het hele weekend geen tijd, zin of inspiratie gehad, dus nou moet ik maar weer eens aan het werk. Tenslotte is demodag (10 maart, Korvelplein, Tilburg) niet zo ver weg meer...

Geen opmerkingen: