zaterdag 27 december 2008

Uitbuiken

Hèhè, waren jouw Kerstdagen ook zo voedzaam? Die van ons wel in elk geval! En dan nu heerlijk uitbuiken (de komende weken, hihi). Tijdens de Kerst zijn we door beide families behoorlijk verwend. Van mijn schoonouders hebben we een knalblauw wipstoeltje voor Frummeltje gekregen en wat van die badderdingen als een thermometer en een haarborsteltje enzo. Ook een heel lief poezenrompertje en een stoer kattentruitje en natuurlijk van die vreselijk leuke inie-mini "new born" babysokjes. Ik geloof dat het net om mijn pink past ;-) Van mijn ouders hebben we ook een supergaaf cadeautje gekregen. We mogen er zelf wat moois, leuks of handigs voor kopen. De verpakking alleen al was helemaal cool. Mijn ouders hebben namelijk SAMEN, jawel, dat lees je goed, samen zitten hobbyen! Met dit als resultaat:

Zijn ze niet helemaal super? Past goed bij het cadeautje en bij alle ontvangers (Ralph en Noortje kregen natuurlijk ook ieder zo'n label en zo'n cadeautje). Mijn moeder heeft alles gestempeld en het gras bedacht, mijn vader is verantwoordelijk voor de lucht, de vogeltjes en de namen. Alleen Noortje heeft haar naam in mijn moeders handschrift. Onmiskenbaar, kijk maar naar de j Noortje, die gaat haaks om de bocht ;-) Ik vind het helemaal geweldig zo'n gezamelijk project. De labels hebben een ereplekkie tussen de kerstkaarten gekregen.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Nou, nog een paar weekies en dan ben je klaar met uitbuiken! Maar laat dat Frummeltje van jullie nog even lekker groeien daarbinnen :-)
Erbuiten is het nu nog veels te koud!

Wat een gaaf team-work cadeau hebben jullie gekregen. En super natuurlijk, dat er ook aan die kleine Frummel werd gedacht!

Tot snel!

Anoniem zei

Wat een gave labels!!
En leuke kadootjes heb je (nou ja...Frummel!) gekregen!!

Groetjes!

Xandra

Tessa Tegendraads zei

geweldig zo;n projectje voor jullie samen van jullie ouders gezamelijk!! Enne, leuk zeg al die verwennerij!!

XX Tessa