zondag 21 december 2008

Hiepserdeflieps...

Joechei! D'r is er één jarig hiep hoi, hiep hoi, dat wil ze niet weten, maar da's Lisette...Van harte gefeliciteerd met je 31ste verjaardag! Kom net terug van je feestje en bedacht me dat ik dan nog mooi even je kaartje online kan zetten. Tenslotte ben je nog een uur jarig vandaag ;-) Maar daarna ben ik toch echt mijn mandje in hoor, want Frummel vindt het wel weer mooi geweest voor vandaag. Nou al een watje, dat wordt nog wat...

Maar goed, dit istie dan, de kaart voor Lisette:

En zo ziet 'ie er uit alstie opengeschoven is:




Het papier van het kaartje is van Scenic Route, ik vind het helemaal gaaf! De cupcake-stempel heb ik uit de swapkit van Marieke, net als dat wit geblokte papiertje, dus geen idee van wie die is. De uitgeknipte swirlies zijn van een veel te leuke set Basic Grey stempels die ik van Marijke te leen heb. Lintje uit zo'n setje van Avec en de Happy Birthday-stempel komt uit een set van All Night Media. Het idee heb ik gepikt van Jennifer McGuire van Hero Arts, die altijd van die supersimpele maar o zo gave dingen verzint. Wie ook graag eens wil: kijk hier!

Zo, ennu lekker knorren! Tot morgen, dan laat ik het eerste Kerstkaartje zien in een reeks van best een boel...


1 opmerking:

Unknown zei

Wat een leuke kaart!!
Ze vond em zeker wel leuk of niet?

Groetjes Marijke