donderdag 26 juli 2007

Turbo trouwkaart

Toen ik vanochtend wakker werd, had ik helemaal geen zin om er uit te komen. Dat gebeurt wel vaker. Geen zin om naar mijn werk te gaan. Dus ik bleef nog even liggen, en nog even en, vooruit, nog heeeeel even. En toen was het al half. Om heel moet ik weg, kwart over op z'n laatst. Maar toen ik beneden kwam wist ik het weer: ik moest nog een trouwkaartje maken! Oeps. Onze systeembeheerder gaat morgen trouwen, dus het moest écht vandaag. En ik moest zo weg. Dus: stempels pakken, inkt, karton en dubbelzijdige tape. Hé, daar ligt een lintje en mijn nietmachine is ook ergens in de buurt. Een kwartiertje later had ik dit.
Echt waar, één kwartiertje. Waarom zit ik soms EEN.VOLLEDIGE.DAG aan één kaartje? Moet je kijken! Best leuk voor een verloren kwartiertje, toch? En ik was ook nog op tijd op mijn werk. En nou maar hopen dat dit weekend de turbo aan blijft. Moet morgen ook naar een bruiloft, maar niet naar die van de systeembeheerder. Een neef van William gaat de stap wagen. Wie duimt er mee voor mooi weer?

Geen opmerkingen: