maandag 23 juli 2007

Lost planet = kompjoeter kwijt

Zo. Ik heb de kompjoeter weer lekker even voor mezelf. Ha! Da's wat er van komt als mannetje lief een nieuw spelletje koopt. Dan wordt het weer vechten om de kompjoeter. Maar dat geeft niks. Ik heb ook wat leuks gekocht, want onderweg naar het spelletje kwamen we o.a. langs Xenos, hihihi!



Dat roze ding is een beetje wazig en het maakte William bang. Die zag al zo'n mooi kleedje over de bank hangen, jak! Alsof hij mij moet vertellen dat zo'n roze kleedje vloekt bij onze oranje bank! Ik ben hier niet de kleurtechnisch uitgedaagde hoor! Maar goed, ik denk dat er vast wel wat oude foto's van mij bij te vinden zijn, van toen ik nog lief was. Het groene is van vilt en helemaal hip. Misschien wel voor een paar leuke kiwifoto's, of iets anders uit de tuin...


Omdat ik toch niet zo lang achter de PC kon, heb ik me maar toegelegd op een ATC-tje. Issie nie lief?



Het hondje en de achtergrondtekst zijn van Ready2Stamp, "love" is met een alfabet van Hero arts gestempeld en het hartje op de achtergrond is één van mijn vele koninginnedagvondsten van twee jaar geleden. Verder heb ik vorige week op een avondje een fatsoenlijk achterkantje gemaakt voor mijn ATC-tjes. Uiteraard oranje, wat anders?



Voor mams maak ik deze week ook nog zoiets, maar dan met groen. Ik vind dat ze eigenlijk roze moet hebben (ze is helemaal weg van Magenta, geloof me, da's echt heel errug roze!), maar ze wilde liever groen. Wordt aan gewerkt mam!

Geen opmerkingen: