vrijdag 29 juni 2007

Weeeeeeeekend!

Yahoo, het is weer weekend! En nou maar hopen dat het net zo'n inspirationeel weekend wordt als vorige week. Alhoewel, er worden stenen bezorgd die toch echt richting achtertuin zullen moeten :-(

Maar vorig weekend heb ik dit gemaakt:


Toen ik er mee klaar was, was ik helemaal niet tevreden. Ik vond het nogal druk geworden. Maar nu we een week verder zijn, vind ik het eigenlijk best geslaagd. Het is natuurlijk wel een nette vierkante LO, maar ik kreeg hem zo gauw niet netter op de kiek. De tekst is "Nathalie Meyer, dochter van Lianne en Bruno Meyer en aangekleed door Oma van Soest, was op onze bruiloft ons voorbeeldige bruidsmeisje". De titel is een "velvet alphabet sticker set" van Zeeman. Was oorspronkelijk wit, maar met een beetje oranje chalk paste het mooier. De bloemen en de bovenste vlinder zijn op dezelfde manier gedaan als de verjaarskaart van Anuradha (zie vorige post), maar nu met Marigold Cat's eye en Fresh green colorbox inkt. Vlinder en vlindertekst van Sirius (ready 2 stamp). Het losse vlindertje is tuindecoratie dat ik nog had liggen, lint van Avri (tuincentrum). De journaling strips met de computer gemaakt (font is Trebuchet) en de datumstempel is van kantoor "geleend". De foto is gemaakt door onze fotografe Surya Caglan, die de hele dag meesterlijk heeft vastgelegd.

Zo, nu ga ik weer verder met inspiratie zoeken :-)

Geen opmerkingen: