maandag 18 juni 2007

Blij met een dooie mu(i)s?

Er lag vanochtend een cadeautje bij het kattenvoer. Beetje bloederig wel. Een flinke dikke bruine muis met een klein gaatje op zijn rug waar allemaal rood/rozige smurrie uit kwam. Hmmm. Volgens mij was het voer niet naar hun zin. Of juist wel, maar waardeer ik hun blijk van waardering niet. Hoe dan ook, meneer de vuilnisman is er vanmiddag vast blij mee...

Verder een heel druk ren je rot weekend achter de rug. Vrijdagavond bleek mijn vader geen tijd te hebben op vaderdag, dus dat werd een dagje vervroegd. Hellup! Ik had een cadeautje via internet besteld (was nog niet binnen vrijdag) en ik maak vaak kaartjes "just in time". Dus vrijdagavond om 21.00 ben ik aan pappa's kaartje begonnen. Om 23.30 zag het er zo uit:

Voorkant


Binnenkant


Ik was errug tevreden over het resultaat, William vond hem ook leuk en ook mijn moeder vond hem cool. Maar mijn vader was "not amused". Zijn eerste reactie was: "Wat een stomme kop zeg!". Daar kan ik natuurlijk niks aan doen. Ik heb dat hoofd niet gemaakt, alleen de foto. De tweede reactie was "En dan nog zo'n rouwrand er omheen." Afijn, nu weet ik in elk geval uit welke hoek van de familie dat fameuze tactvolle trekje van mij komt...

Gisteren naar mijn schoonouders gegaan en wel met dit kaartje.


De kettingsteek heb ik zaterdag van mijn moeder geleerd (dankjewel mam!) en maar meteen in praktijk gebracht. Moet nog een beetje oefenen op regelmatigheid van de steken, maar "het is handwerk", niet waar?

We zouden 's avonds "even" langsgaan. Maar een flesje wijn en een stel avondmensen is natuurlijk een garantie voor een erg kort nachtje. Tel daar de nachtmerries en een eindeloos draaiende hubby bij op, en je weet met wat voor humeur ik vandaag richting de garage ga. Ook al zo'n favoriete bezigheid, vooral nu er een distributieriem vervangen wordt en een APK-keuring moet worden gedaan. Ik ga dan ook maar gauw, want ik moet nog eerst 3 kwartier rijden voor ik er ben. Zucht.

Geen opmerkingen: