zaterdag 9 juni 2007

Zware bevalling

Het heeft even geduurd, maar dan heb ik toch eindelijk een geboortekaartje af voor twee huizen terug. Ze zijn daar nogal enthousiaste Elvis-fans. De hond heet Presley, de 1e kat heet Lisa (dochter van Elvis) en de tweede luistert naart Selvi (verplaats de eerste letter naar het eind en voila). Gelukkig heeft het kind een mooie naam (Elina Jane) waarbij het Jane ongetwijfeld weer een relatie met de Amerikaanse held heeft en de eerste twee letters zijn van Elvis gepikt. Maar al met al kun je met zo'n naam heel goed voor de dag komen, vind ik. Het kaartje ziet er zo uit:



De achterkant zo:



Onder het overslagjurkje zit nog een kleine toekomstwens verstopt. Of ze het ooit zullen vinden weet ik niet (dat is de helft van de lol om iets te verstoppen), maar onder het bloemetje zit een stille hint:



Als je de hint doorhebt, zie je dit:



Het laatste couplet van "Love me tender" leek me wel erg toepasselijk voor deze mensen ;-) Bovendien vind ik het zelf ook een heel mooi liedje. Het heeft wel iets van een slaapliedje weg...

Het bloemenhartje op het overslagje heb ik gemaakt met een dot siliconenkit waarop ik met een pincet de kleine bloemetjes heb gelegd. Daarna met de Sakura Glaze pen "real white" een hartje eromheen "gedoodeld". Een beetje buiten mijn "comfort zone", maar het misstaat niet, toch?


En nu gauw naar de stapel foto's van De Eemhof, want daar moet toch minimaal één LO-tje van te maken zijn in zo'n regenachtig weekendje als dit.

Geen opmerkingen: