dinsdag 5 juni 2007

Ben d'r weer

Of had je niet gemerkt dat ik weer even "uit de lucht" was? Was lekker een lang weekendje op De Eemhof. Heel erg. Verschrikkelijk gewoon. Al dat mooie weer, dat lekkere eten en drinken, alles in bloei. Heel vervelend allemaal. Maar gelukkig zijn we weer thuis, kunnen we gauw weer terug in ons werkritme :-(


We waren samen met Will's tweelingbroer Pieter gegaan. Dat beviel prima. We waren even bang dat het misschien zou gaan irriteren als je steeds met zijn drieën bent, maar dat viel 100% mee. Eigenlijk net of we thuis waren, maar dan met een zwembad en een berg restaurantjes om de hoek. Zoals ik al zei: heel naar allemaal. Kijk maar hoe erg het was:








Het was gewoon niet aan te zien/te horen, steeds die apen om je heen!

En steeds dat drinken. Wéér Piña Colada, bah!

En dan hebben we het maar niet over al die "Chickens in the basket" Gètver wat vies (vooral je vingers als je uitgekloven bent!).

Gelukkig was iemand nog bereid gevonden zijn ribben af te staan om de ergste honger te stillen!

Overbodig om te zeggen dat het er dus niet van gekomen is dat geboortekaartje voor Elina Jane in elkaar te zetten. Twee van die mannen om je heen maakt zoiets wel redelijk onmogelijk. Maar als ik morgen weer zou moeten, kan dat kleine meisje nog heeeeeeel lang op haar kaartje wachten, vrees ik. Maar helaas zal ik morgen weer naar 't baasie moeten om centjes te verdienen. En overmorgen en de dag daarna weer. Zucht. Woonde ik maar op Center Parcs...

Geen opmerkingen: