maandag 29 januari 2007

Kaart één is demo-klaar!

Hij is af. De kaart die ik eergisteren in onderdelen liet zien. Hij is wel een beetje anders geworden dan aanvankelijk gepland. Het karton dat ik er als kaart onder wilde doen, had ik alleen nog voor vierkante kaarten. Dus het hele spul een beetje versneden en voila: kaart één voor de demo is een feit.

Het hart is gestempeld door twee bladeren een klein beetje te laten overlappen. Ik beleef in dezelfde kleur, dus ik heb geen masker gebruikt. Daarna heb ik het uitgesneden en op donkergroen gemat. Het zit rechtsboven met foamtape aan de kaart vast en onderaan met gewone dubbelzijdige tape. Zo kantelt het hart precies zoals ik het hebben wil. De vier gebruikte stempels op de kaart komen van de Artemio stempellappen die ik ga demonstreren.
De volgende kaart wordt geel of roze (onder voorbehoud), want 10 maart is het alweer bijna lente. Tijd voor vrolijk tinten dus! Dat kan sowieso geen kwaad met het grijze weer van nu...

Geen opmerkingen: