woensdag 31 augustus 2011

Love is in the air...

...al was een zonnetje vandaag ook wel leuk geweest...

Mijn ouders zijn vandaag maar liefst 38 jaar getrouwd. Het allereerste knutselproject sinds Merel geboren is, was dus een kaartje om hun "True love" te vieren.



Een leuk detail is dat al het papier dat ik heb gebruikt, allemaal afkomstig is van mijn moeder. Mijn vader merkte nog op dat dus over vijf jaar alles weer terug is bij mijn moeder, maar ik vrees dat ik daar wel iets langer voor nodig zou hebben ;-)

En speciaal om ze even lekker te plagen, wil ik jullie de retro-koppies van 38 jaar terug niet onthouden:



Mooi om te zien dat ze elkaar af en toe nog steeds zo aan kunnen kijken. Op de foto waren ze 19 en 20 jaar oud/jong. Als Will en ik de 38 jaar halen, zijn we 64 en 74! Ach ja...

1 opmerking:

Unknown zei

Als dat geen echte liefde is!!
Nog van harte gefeliciteerd :-)

Veel liefs Marijke

PS: Leuk kaartje Ilona!