donderdag 4 oktober 2007

Sportvakantie en kaartmaakplezier

Dat is wel een relaxte titel, na al dat gestress hè? William heeft vandaag een stuk "oud zeer" uit zijn kaak weg laten breken. Het was nogal een flinke klus voor de tandarts, dus het leek me beter om maar niet te gaan sporten vanmiddag. Ik had eigenlijk niet zoveel excuus nodig ook. Mam was ook wel erg snel voor de optie "komen hobbyen" ipv "samen naar de sportschool". Ach ja, tussen de deadlines door moet je jezelf toch ook af en toe kietelen, niet waar?


Ik ben begonnen aan een kaartje voor mijn schoonvader, die de 18e alweer 72 wordt. Ongelooflijk, wat een leeftijd hè? Dit is de kaart tot zover ik ben:


De mummie-poes (ingewikkeld hè?) is van mijn mamma, die hem weer van de Cat's pajamas heeft. Het frame is van de spiksplinternieuwe Kelly Penachi clearstempelset die ik van {Tessa} heb gekregen voor mijn verjaardag en de achtergrond heb ik gemaakt met een sponsje, drie kleuren blauwe cat's eyes en de "Tijd" stempel van mijn mams/CreaMotion.


Verder heb ik gisteravond een leuke kaart voor Ralph en Noortje gemaakt, maar die kan ik nog niet laten zien. Ik moet hem nog opsturen of brengen. Ralph spiekt wel eens op dit blog, dus we nemen maar even geen risico's. Straks ziet 'ie nog dat deze "huisvrouwemuts" iets in elkaar geknutseld heeft voor hem ;-)


Wat ik wel kan laten zien is mijn laatste nieuwe LO. Hij staat al op het forum van Tessa, maar is nu ook hier te bewonderen:


Da's toch wel iets wat in mijn album moet hè? Ben ook bezig met het bedenken van een linkerpagina over de hulptroepen die me met de voorbereidingen terzijde hebben gestaan. Het kaartje op de LO (achter de foto, met die "fraaie" sprankelende hartjesbloem) is eigenlijk die van Lisette, want de mijne staat nog in de winkel van Tessa...


Dus twee keer raden wat ik vanavond ga doen! Lekker het kaartje afmaken en lief doen voor mijn zwaar toegetakelde ega!

Geen opmerkingen: