zondag 7 oktober 2007

Hier istie dan...


Dit was het kaartje dat ik voor Ralph en Noortje klaar had. Ben het donderdagavond maar meteen gaan brengen. Het kaartje voor mijn schoonvader is nog niet verder gekomen dan het de laatste post al was...

Ben ondertussen nog samen met mam bij Tessa in de winkel geweest. Niet dat ik echt wat nodig had aan materialen, maar thee lust ik altijd ;-) We hebben bedacht dat de vervolgcusus op 12 januari iets met distressen wordt, iets met de stylus tool van Colorbox, iets met maskeren en iets met ghosten. Da's alweer een boel voer voor één dag, dus ik kan aan de slag. Heb nog een heleboel gave stempels meegenomen om mee aan de slag te gaan. Ook stempels die ik gewoon alleen voor mezelf kan gebruiken, want de workshopstempels die Tessa heeft kan ik gewoon lekker gebruiken wanneer ik wil. Hihihihi, leuk hoor, zo'n design team (zit nu met een hele brede grijns). De hoeveelheid workshopstempels is onlangs verzoveelvoudigd, dus ik kan mijn lol voorlopig wel op. Vooral al die stempels van Hero Arts vind ik gaaaaaaaaaf.


Verder ben ik al een week in gevecht met een sjabloon dat ik op de beurs in Rijswijk had gekocht. Bij Tessa had ik al mijn cardstok gehaald (volgens het sjabloon had ik maar liefst 16 vellen nodig!). Het is de bedoeling dat ik er een sterboek mee weet te maken, maar ik kwam er maar niet uit. Ik heb al bij mijn moeder geklaagd, die vroilijk vertelde dat een vriendin van haar er al zes heeft gemaakt (de dame in kwestie is al een eindje in de 70!!!) Gisteren bij Tessa ook mijn beklag gedaan, die zie dat veel mensen er mee stranden. Goed te weten dat ik toch niet de enige ben. Maar ik wil het toch niet af laten weten tegen een dame op leeftijd. Grrrrrrrrr. Dus heb ik me er gisteravond nog één keer op gestort. "Als het nou niet lukt, dan rot ik dat sjabloon in de vuilnisbak!" Stevige taal helpt vaak wel, want ik ben er uit hoe het moet. Haha, ik ben toch zo goed hè, sta er zelf helemaal van te kijken. Ik voel weer een workshopje aankomen....

Dan nog heel wat anders. Ik had een rustig weekend zonder afspraken, maar ben dus gisteren met mam naar Tessa geweest en vandaag gaan we naar mijn schoonouders. Lianne, Bruno en Nathalie zijn over vanuit Zwitserland. Heel leuk, maar wel balen dat het nou precies deze week is. Als het een beetje tegen zit met de catalogus op mijn werk, moet ik deze week vijf dagen werken. Op zich geen probleem, ware het niet dat Lianne en Nathalie nog een dagje bij ons zouden komen. Nog een reden om er dus op het werk keihard tegenaan te gaan, want ik wil die dag niet missen. Hopen dat het lukt, wie duimt er voor me?

Geen opmerkingen: