maandag 25 januari 2010

Nog even geduld aub/Hang in there...

Poeh, druk weekend geweest, maar zooooo leuk. Vrijdag bij mijn ouders blijven eten, wat echt wel heel lang geleden was. Zaterdag de verjaardag van mijn schoonmoeder, met alle ooms en tantes, ook weer gezellig en zondag naar een kippenkot in Leersum. Daar zitten Marijke en d'r moeder tijdelijk opgesloten om een gigantische scrp/kaartenmaak marathon te houden. Slapen is een beetje ondergeschikt, of in elk geval niet aan één stuk en de hele boel is verbouwd om de knutseltafel centraal te zetten. Helemaal leuk. Xandra en ik hadden een bezoekregeling, waar we dus meteen maar gebruik van gemaakt hebben. Prachtige omgeving en we hebben iets te veel lol gehad. Heb vandaag spierpijn ;-)

Ben wel mega-productief geweest. De uitnodigingen voor Lars' feessie zijn nu écht af en gaan vandaag dus op de bus. Ik laat ze zien zodra iedere genodigde ze op de mat zou moeten hebben. Verder heb ik twintig labels gemaakt, maar ik kan (nog) niet zeggen waarvoor (en ze dus ook niet laten zien). Verder gestart met een tweede kaartje voor de geboorte van dat meissie in Italië, maar die is nog niet in elkaar, dus ook die volgt later...

Dan maar dingen van anderen laten zien:

Mooi.

Ook mooi.

Voor wie eens buiten de deur wil knutselen een aanrader.

It's been a busy weekend! Went to my parents on Friday, my In laws on Saterday and my friend Marijke on Sunday. My jaws still ake from all the laughing! But been a busy gall, 'cause I finally finished up all invites for Lars' first birthday. I'll mail them today, so I still cannot show them. And I made twenty (!) tags, but can't show those either (yet). And I have started another baby girl card, but it's not finished yet. Not a lot to show eh? So I'll share other peoples work (see links above, the last one is in Dutch I'm afraid...) Hope to have more to show soon...

Geen opmerkingen: