zaterdag 22 november 2008

Nieuwe jas

Zo, ben nog niet met zwangerschapsverlof, maar heb toch maar alvast wat aan het uiterlijk van mijn blog gedaan. Ik liep een beetje achter met de mode, een mij niet onbekend verschijnsel op het moment ;-) Bij The cutest blog on the block hebben ze allemaal gratis jasjes, dus wat zou ik zelf moeilijk gaan doen met codes verzinnen? Zo heb ik snel een leuk kersttintje te pakken! Misschien ga ik ooit nog bekijken hoe "hunnie" het doen, want ik vind het wel irritant dat het zo lang duurt voor het jassie geladen is.


Ben goed op dreef met mijn kerstkaarten nu. Volgens William mag ik wel opschieten, maar ik heb nog nooit zo "vroeg" kerstkaarten klaar gehad. Nu ik in de meeste van mijn activiteiten enigzins beperkt ben (...) heb ik ineens zeeen van tijd om te hobbyen. Ik laat lekker niks zien, dat komt tijdens of na de Kerst wel. Veel leuker als mensen hun kaartje van tevoren nog niet gezien hebben, vind ik.


Maar het wordt toch wel eens tijd voor een plaoike, vindunie? In de vorige post had ik het over een kaartje dat ik gestart was bij mijn moeder thuis. Het heeft even geduurd, maar hij is toch nog afgekomen. Inmiddels issie ook bij de juiste persoon op de mat gevallen. Het werd namelijk hoog tijd om Marijke eens te bedanken voor oa de vaatwasser en de gezellige knutselhappenings en de nieuwe kijk op scrapkaartjes en en en... Tijd voor een kaartje dus:


De magnolia afdruk heb ik van de afdrukjesswap op Tessa's forum, geen idee van wie. De accolades zijn van CeeDee's, de Bedankt is uit een set van Artemio, de spacer (dat ringetje onder de splitpen van de bovenste bloem) heb ik van Marijke gekregen en de bloemen zijn van Prima en Rayer. Het achtergrondpapier komt uit een blokje van de Sissix en uit de restjesbak van Tessa (geen idee welk merk dus). Het paarse papiertje is onmiskenbaar Kelly Penacchi, wat nog over was van de kaartkit van Xandra. In werkelijkheid zijn de kleuren feller, maar ik heb dit kaartje nog even vlug onder de scanner op mijn werk gegooid. Tikkie overbelicht dus, maar ach. Ennu vlug weer naar mijn Kerstkaarten terug!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk kaartje heb je gemaakt! Kelly Panacci is overal goed voor he! ;-)
Leuke nieuwe jas trouwens!

Groetjes!

Xandra

Unknown zei

Hey Ilona,

Fijn om weer wat van je te lezen!
En ja... het kaartje is echt super, erg lief!

Ook ik vind je nieuwe jas errug leuk. Helaas ben ik niet zo creatief met de computer, wel met papiertjes ;-)

Anoniem zei

Cant' read your blog unfortunately but your creations are stunning - love your cards WOW!
Kim