zondag 19 augustus 2007

Goed snoepgoed

Je weet wel, het soort waar je niet dik van wordt. Ben vrijdag in Tessa's nieuwe scrapshop geweest. WAUW. Dit kreeg ik mee om mee te spelen:




Als je van roze, stempels, scrappen, papier en embellies houdt, kom dan 1 september naar Lage Zwaluwe. Ik mag een make and take houden tijdens de opening. Dat betekent dat iedereen aan mijn tafeltje kan aanschuiven. Dan maken we samen wat, in dit geval een superleuk kaartje met scrappy cat snoepgoed (linkse setjes), roze inkt en sparkle embossingpoeder. Wat je gemaakt hebt mag je dan ook meenemen naar huis. En het leuke is, het is nog gratis ook! Wie dan nog niet smelt voor alle fun, is wel een echte bikkel.

Misschien heb je het al gezien op het forum, maar ik was helemaal in de wolken in de winkel.


Misschien komt het ook wel door de chloorluchtjes die de nieuwe prachtige cardstockkasten uitademde. Die kwamen namelijk binnen vrijdag, dus die gingen op hun plek. Maak je geen zorgen, alle nieuwe luchtjes zijn heus uit de winkel als ze open gaat hoor. Ik ben zo benieuwd naar de winkel alssie helemaal af en ingeruimd is.

Gisteren zijn we trouwens naar een feestje geweest van een jongetje dat 1 werd. Die gaf gewoon een feestje tot 02.15 uur! Oef! Het was dus errug gezellig bij Thijs en Anuradha (en Mika, de jarige). Omdat we op vakantie waren tijdens Mika's verjaardag (afgelopen maandag), heeft mijn lieve schoonzusje de kaart op de bus gedaan (nog bedankt Noortje). Het was een hele speciale kaart, waar ik maar moeilijk afstand van kon doen...die van Nemo.

Maar zoals de eerste foto al liet zien, er is werk aan de winkel. En ik kan nu echt niet langer meer wachten, dus ik ben vandaag lekker spelen!!!!

Geen opmerkingen: