woensdag 15 augustus 2007

Back in town

Wellicht dat het happy kaartje van de vorige post het een beetje duidelijk maakte, ik was even op vakantie. Niet handig om dat in geuren en kleuren op je blog te zetten, dus vandaar de stille hint. Was in Zwitserland op familiebezoek. We hebben wel droge voeten gehouden, maar om ons heen was het flink raak met overstromingen. De laatste paar dagen waren echter heerlijk zonnig en warm, dus over het algemeen hebben we het prima naar ons zin gehad.

We zijn in de dierentuin van Zürich geweest, wat harstikke gaaf was natuurlijk. Helaas gaf mijn camera halverweg de geest, dus dat is een beetje minder. Pluspuntje is wel dat het dit heeft opgeleverd:
Zes keer optische zoom, whooooohooooooo! Helemaal het einde. Moet dat dikke boek nog doorworstelen, maar dat gaat wel goed komen.

Zo, dan nu wat jullie gemist hebben in de tussentijd. Vlak voor ik weg ging belde Tessa me met heeeeeeeeeel cool nieuws. Ik mag meedoen met het Tessa Tegendraads Design Team!!!!!!!!! Helemaal top. Ik ben dan de stempelaar tussen allemaal scrapbooktalenten. Nou maar hopen dat ze mijn absolute beginnerslayoutjes niet zullen uitlachen...Het betekent wel dat ik bijvoorbeeld in het forum mee zal gaan kletsen. De kans is dus aanwezig dat dit blog wat minder frequent ververst zal gaan worden. Maar we zien wel. Eerst maar eens kijken hoe het allemaal loopt, want ik vind het allemaal reuzespannend!!! Loop dus al een tijdje rond te stuiteren met veel te veel ideeën die allemaal salto's maken in mijn hoofd. Hihi!!!

Geen opmerkingen: