zaterdag 31 juli 2010

Is ze weer / back again

Goed, het verhaaltje heeft even op zich laten wachten. Moest even scrappen ;-)

Vijfentwintig worden doet geen pijn, weet ik uit ervaring. Maar deze kaart doet wellicht wel even pijn aan je ogen. Wat een feest van hotfixjes! Ik heb me eens lekker uitgeleefd met dat gloeiding. De stempel heb ik nagelnieuw overgenomen van Inge Groot (die blogt hier en d'r tweedehansies verkoopt ze hier). Die moest natuurlijk wel meteen vies ;-) De stempel met het handje heb ik zelf ontworpen en was dé aankoop van de afgelopen Art Specially beurs. Deze meneer heeft 'em in rubber vertaald. Het verhaal achter de stempel verdient wel zijn eigen blogpostje. Ooit een keer als ik weer in tijd zwem.

Waar de papiertjes van zijn zou ik je niet kunnen vertellen, want dat is van een blokje dat ik met mijn schoonzusje gedeeld heb. Ik denk dat zij de voorkant heeft en anders issie waarschijnlijk naar het Centraal Archief gegaan. Daar heb ik dan geen toegang meer toe, als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Maar ben dus stiekem even aan de scrap gegaan. Had de nieuwe creatief met foto's gekocht en was helemaal geinspidingest. Hopelijk kan ik de LO deze week afmaken, want de stapel "hier moet nog even één dingetje mee en dan issie af" LOtjes is al groot genoeg. En dat terwijl ik nog een hoera tig jaar getrouwd kaartje moet maken, een hoera al vier jaar kaartje een aantal voorstellen voor de uitnodiging van mijn schoonouders' feessie van 50 jaar getrouwd, een pechvogelkaartje en weet ik wat nog meer voor kaartjes moet maken. En ik moet hier nog het kaartje voor mijn nichtje delen, het kaartje voor mijn allereerste theeneef en ik heb vast nog meer gemaakt maar niet gedeeld. Zoveel te doen, maar zo weinig tijd. Nou lezer (ja jij, die ene trouwe kijker), hou nog even vol en ik praat je weer helemaal bij.

OK, that promised story behind the last posted card to longer than expected. Had to scrap ;-)

Turning 25 doesn't hurt. I know from experience (from awhile ago. I'll admit). But this card might hurt your eyes a bit. Went a little crazy with my Hotfix wand. The stamp is brand new, but bought second hand from Inge Groot (who blogs here and sells her hand-me-down stamps here). It just had to get dirty. The stamp with the little hand goes on the back of each card. I designed it myself and had it made by this guy. The story behind this stamps deserves its own post, some day.

I have no clue from who the papers used are. I split a stack with my SIL. Maybe she has the fron, or it went MIA.

So I am back scrapping now. I bought a Dutch Magazine and felt instantly inspired. I hope to finish the LO this week, for my pile of "Need to add a little zomething and then it's done" LO's is high enough as it is. But I had to scrap, even though I shoul make a happy anniversary card or two, a happy birthday card, a get well soon card and some proposals for the invites my PIL want to send out for their 50th anniversary. And I still need to share the birthdaycard I made my nice the other day and the baby card I made my newborn tea cousin. Ah, so much to do, so little time! But hang in there, I'll get you updated sometime!

Geen opmerkingen: