zaterdag 2 februari 2008

Onder het weer

Geen foto's in deze post. Heb ik geen zin in. Zo. Lekker duidelijk toch? Ik geloof dat ik toch een keertje uit moet zieken. Heb vannacht William heel de nacht wakker weten te houden, maar dan niet op de spannende manier waar mannen graag van dromen. Meer op de snotter-piep-uche-uche manier...Gizmo heeft dapper geprobeerd bij me te blijven liggen, maar na de driehonderdvijfenderigduizendste keer omdraaien had die het ook wel even gehad met mij...

Dus nu zit ik hier heel zielig achter de PC te snotteren. NIEMAND HOUDT VAN MIJ-IJ. BOEHOEHOE!!!!!! Heerlijk, eindelijk ziek, ik mag zielig doen. Ben benieuwd of ik ziek genoeg ben om onder de was uit te komen dit weekend....Tis maar goed dat hubbydear mijn blog niet leest {hier mijn sinistere lachje}!

Ik ga mijn neus maar weer eens snuiten....

1 opmerking:

Heleen zei

hee ilona,

wat balen dat je ziek bent, inmiddels is het dinsdag, hoop dat het nu wat beter met je gaat. Ik ben ook ff in de lappenmand geweest, mij zat een buikgriep in de weg. Gelukkig heb ik vandaag weer heerlijk gegeten, wat kan een kop thee met beschuiten toch heerlijk smaken!Beterschap!

groetjes Heleen