maandag 21 maart 2011

Hieperdepiep voor mijn pap!

Hèhè, EINDELIJK is het officieel lente. Iedereen is de winter nu wel weer zat. Dus ook hoog tijd voor een vrolijk kaartje:



Mijn moeder had een sketch voor me uitgedraaid, vermoedelijk van Create 4 fun. En een poos geleden kwam ze met deze veel te coole Basic Grey papiertjes aan. Geen idee hoe het heet, maar je wordt er wel erg vrolijk van in elk geval. Dus pappa-lief heeft een vrolijk lenterig kaartje voor zijn verjaardag gekregen. De muisjes heb ik vorig jaar op de Art Specially gekocht. Ik vond ze erg leuk, maar was dus niet de enige. Aan de binnenkant van het kaartje zie je dat Lars ook even wilde "tempelen en nippen" (stempelen en knippen).



Als opa hier niet blij mee is, weet ik het ook niet meer hoor. Bedankt voor het postduiven mam!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een gaaf kaartje! Volgens mij is het de lijn Marjoleine :-)

Maarre...oeps.... volgens mij ben ik verjaardag vergeten (bloos).
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag van jouw paps!

Liefs Marijke

Anoniem zei

Helemaal leuk! enne...jong geleerd....kijk maar uit, zometeen wordt het een Timmetje-de-tweede!
Idd, Marijke zit goed: Dit is Marjolaine van Basic Grey.

Groetjes!

xandra