donderdag 15 februari 2007

Hubby in z'n hemd zetten?

Je begrijpt het waarschijnlijk al aan de titel. Geen bloemetje, geen chocolade, geen handgemaakt kaartje voor deze dame gisteren. Snif. En als wraak zet ik mijn hubby eens even flink te kijk! Niet eens in z'n hempie, maar in z'n zwembroek!
Maar dat wist 'ie al wel hoor, dat hij zijn internetdebut met weinig om het lijf zou maken. Maar de foto is wazig genoeg, want ik wist niet zeker offie echt zou gaan spetteren. Niks onappetijtelijks (vast niet goed gezpeld, maar te lui om het te gaan opzoeken) of onbehoorlijks te zien. Zelfs niet mijn handschrift, want de journaling zit verstopt achter de foto!

Deze spread heb ik zondag gemaakt. Ben er erg tevreden over (mag ik niet zeggen, maar doe ik lekker toch). Woensdag heb ik een bureau-foto-drieluik van de katten in elkaar geknutseld (ja, mijn hubby heeft wel cadeautjes gekregen met Valentijn) en ook nog twee labels en een kaartje gemaakt voor de demo op 10 maar bij Lumar. Maar dat laat ik allemaal nog wel eens zien. Nu wil ik KOFFIE!!!!

Geen opmerkingen: